marți, 14 iulie 2009

CASA DE PIATRA IZA!


Frumoase momente...frumos weekend...Anii trec dar amintirile raman...Duminica a fost o zi importanta cu o semnificatie speciala pentru mine.. Nunta Izabelei( fosta colega de liceu, dar si o buna prietena). Sincer nici acum nu imi vine sa cred ca s-a casatorit, nu ca ar fi un lucru rau pentru ca ea si Valentin se iubesc foarte mult, dar eu nu pot sa ma gandesc la lucruri atat de serioase. A fost o nunta foarte frumoasa si chiar ne-am distrat pacat ca am plecat prea repede(la 5 dimineata), eu as mai fi stat.
Nu pot decat sa le doresc decat multa fericire sa se iubeasca mereu ca acum!!!!

2 comentarii:

  1. De ce nu poţi măi Ramona să te gândeşti la lucruri atât de serioase? Dacă mă gândesc bine şi pe mine mă sperie puţin ideea, dar eu aveam deja câteva luni când mama avea vârsta mea de acum. Şi eu vreau să mai "adolescentesc".

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

    RăspundețiȘtergere