marți, 21 aprilie 2009

PRIETENII SAU FAMILIA?


Daca ma gandesc bine alegerea este evidenta:familia,insa nu in toate cazurile. Intre acestea am avut eu sa aleg..cu cine voi sarbatori Pastele: acasa( cu cei apropiati) sau cu prietenii( o iesire la iarba verde)
Nu am stat prea mult pe ganduri si am ales ca anul acesta sa renunt: la masa in familie, la vizitele la rude si la gratarul de a 2 a zi de Paste acasa la bunica( un obicei de familie)
Duminica ,prima zi de Paste.Mi-am facut bagajul si gata pregatita pentru distractie am plecat cu prietenii mei o noapte la Rausor( cu cortul:D). Nu era pentru prima data cand mergeam si emotii pentru necunoscut nu aveam stiam ca totul o sa fie ok.
Cand am ajuns acolo, trebuie sa recunosc ca am fost putin dezamagita si in acelasi timp uimita, a fost pentru prima data cand aproape ca nu am avut unde sa stam, locul nostru preferat era ocupat. Caldura de afara si-a spus cuvantul:oamenii au iesit la gratar....insa, cineva sigur ne-a iubit o mica ploaie si totul s-a rezolvat, sunt locuri pe alese.Gata acum incepe" nebunia":distractia, agitatia si voia buna erau la ele acasa.
Cuvintele nu-si au rostul ar fii prea mult sa stau sa povestesc ce s-a intamplat acolo, insa un singur cuvant se potriveste: frumos, frumos, frumos!!!!
Luni, a doua zi de Paste, astazi trebuie sa plecam acasa. Surpriza!!! Nimeni nu vrea...trebuie sa gasim o soluti, nu ne-a fost greu am decis, mai stam o noapte si asa s-a intamplat.
Marti, ultima zi de Paste gata s-a terminat acum mergem acasa.Totul a trecut foarte repede voi ramane doar cu amintirile... FRUMOASE MOMENTE, FRUMOASE CLIPE!....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu