duminică, 15 martie 2009

PRIMII PASI!!!!

Blog-un lucru neinteresant pentru mine,daca fac referire la parerea mea de acum ceva timp,dar foarte atractiv astazi.
Sa-mi fac sau sa nu-mi fac blog?Destul de greu sa zic da.Cu asa ceva ma consideram o pustoaica de liceu care doreste cu orice pret sa fie la moda,ca doar blogul este in top pentru liceeni.De ce trebuie ca de cele mai multe ori sa vedem partea proasta a lucrurilor?.....
Se poate oare ca o simpla tema de la facultate sa te faca sa iti doresti un lucru care,parea nesemnificativ pentru tine cu ceva timp in urma? Eu cred ca da....asta mi s-a intamplat. Prima ora de "Introducere in internet" frumos nume, frumos curs.Prima ora,prima tema:trebuie sa va faceti blog.
Nu puteam sa cred,ma simteam obligata sa fac ceva ce nu-mi doream,urat dar totusi frumos... De ce frumos?Acum incep sa inteleg importanta acestui lucru si cred k aici voi invata primi pasi in viitoarea mea meserie,meseria de jurnalist.....
Acesta este motivul pentru care cititi acum prima mea postare....prima- dar cu siguranta nu ultima

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu