sâmbătă, 21 martie 2009

STADIONUL "NICOLAE DOBRIN" PLIN PANA LA REFUZ!

Stiu ca suna ciudat, dar imi place sa merg pe stadion.Da sunt microbista:D... Asta am facut si ieri am mers la meciul dintre Fc Arges si Steaua Bucuresti(2-2). Ceea ce nu mi-a placut deloc a fost aglomeratia care era acolo si singurul vinovat eu cred ca este patronul echipei gazda. Totusi cred ca are o scuza. Argesenii nu prea mai veneau sa isi sustina echipa si stiind ca vin cei de la STEAUA (si doritori sunt destui), d-nul Penescu a cam uitat numarul de locuri disponibile de pe stadion si a pus la vanzare bilete fara numar si la pret dublu!!! SINGURUL MULTUMIT din toata povestea ramane acelasi Penescu, care si-a umplut pusculita si a reusit sa vada stadionul asa cum nu l-a mai vazut de mult: plin pana la refuz!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu