vineri, 1 mai 2009

1 MAI "PRAJITURESC"


Daca toti se lauda ca de 1 mai au fost la mare , la munte, la un gratar la iarba verde, in cazul meu lucrurile nu au stat asa. Poate o sa vi se para ciudat, dar eu am ales ca de ziua muncii sa-mi incerc "talentul"in prepararea prajiturilor. Mai greu a fost pana m-am decis ce bunatate voi prepara pentru ca a fost pentru prima data cand vroiam sa fac o prajitura.Tentative am mai avut, dar m-am oprit la clatite, la salam de biscuiti ceva mai simplu. Odata gasita reteta( Prajitura cu ananas) distractia a inceput. Nu eram sigura ca o sa imi si iasa , dar surpriza laudele din partea prietenilor nu au intarziat sa apara.
Haideti sa va spun un secret nu ca nu as fii vrut sa-mi petrec ziua de 1 mai la un gratar, dar vremea nu mi-a permis asta si am ales alta alternativa "una delicioasa" :D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu