joi, 4 iunie 2009

DEZAMAGIRI IN SESIUNE!

Astazi am avut examen la Comunicare si imagine si bineinteles am luat 9. De ce ? Pentru ca fac parte din grupul de studenti, care merg la facultate si isi fac datoria. Poate daca faceam parte din celalalt grup-cei care nu frecventeaza faculatatea, cu putin noroc luam 10. Stiu ca suna ciudat, dar asta se intampla la facultatea noastra....foarte frumos.....:D (sper sa nu se supere pe mine colegii mei care au meritate notele care le-au luat(tot respectul pentru unii) si sa ma inteleaga- asa am simtit sa ma descarc;)

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Uof.. fata lasa ca ne facem noi mari :*(si eu am luat 9).. Pup sa treaca mai repede.. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. mergi in continuare la facultate si poate vei reusi.... =))

    RăspundețiȘtergere