luni, 1 iunie 2009

VINE WEEKEND UL VREM LA GRATAR!

A inceput sa fie un obicei pentru mine si colegii mei ca la sfarsit de saptamana sa uitam de toate grijile si sa mergem la gratar.
Schimbari nu foarte multe: joi in loc de vineri, in rest acelasi loc- aceeasi ora: ne vedem la Faget!:D
Asta s-a intamplat joi ,saptamana trecuta( din lipsa de timp am scris astazi). Sincer de data asta nu am plecat foarte optimista, am crezut ca incepem sa ne plictisim( prea multe iesiri strica uneori), dar de unde a fost mai frumos ca niciodata
Distractia a fost tot timpul prezenta. Cel mai mult mi-a placut ca am jucat fotbal, iar echipa mea a iesit detasat invingatoare;). Am fost un portar bun si am avut cea mai tare echipa pot spune ca fetele au fost mai bune ca baietii( putin cam modesta nu?:d)
Nu se putea ca totul sa fie perfect. Surpriza:nu mai ramanem peste noapte asa cum stabilisem. La 12 noaptea era mai greu sa ma intorc la Pitesti, dar nici asta nu conteaza cand ai niste colegi adevarati- sotii m-au luat la ei si totul a fost sooper( ms mult;)

Acum ce pot sa zic vineri ne vedem la FAGET! A inceput si sesiunea, dar nu conteaza ea trece amintirile raman!

Un comentariu:

  1. Asa e cel mai bine. Viata trebuie traita din plin indiferent de examene, probleme sau alte piedici. Se poate cate putin din fiecare si totul sa fie perfect. Carpe diem!

    RăspundețiȘtergere